.

.

19 septembrie 2010

Trecator

Trec printre oameni si zambesc intotdeauna
Cateodata a suspin amar si gol pe dinauntru
De multe ori cu bucuria atarnand de suflet
Si cu zambetul larg deschis catre oameni
Am mai mereu buzunarele pline doar cu vise
Dar sunt ale mele si cu siguranta ele sunt
Cele mai valoroase din tot orasul acesta mare
Se mai intampla sa am situatii si stari frumoase
Si atunci ma simt cu adevarat deosebit si bun
Si incerc sa le impart cu cei ce trec pe langa mine
Incercand sa ma opresc o clipa din goanna mea
Si atunci pentru o secunda nu mai sunt singur
Iar ei percep o mica parte din zbaterea mea
Apoi imi continui drumul si trec prin oameni
Si ii observ si imi plac pentru ca ma regasesc
In simplitatea sau dorintele lor cele mai mari
In bucuria sau tristetea lor de multe ori
Trecatoare ca si viata sau noi insine prin ea
Si incerc sa ma bucur de fiecare clipa traita
Sa invat ceva si sa merg mereu mai departe
Cateodata sunt un suvoi de sentimente antagonice
Altadata un ocean de liniste cu ape adanci si moi
Iar pasul meu este lin sau sters insa mereu
Am pe buze acel zambet ca sa pot sa trec
Printre oameni si sa ma infior de fiecare data
Doar la gandul ca traiesc si poate clipa ce se iveste
Dupa colt sau in primul magazin imi va alunga
Viforul si durerea din suflet si imi va asterne definitiv
Doar acel zambet ce il tin bine strans in mana
Iar apoi trec mai departe printre oameni
Si te caut..mereu te caut,poate ai sa imi apari
Sa imi zambesti si tu si sa ma cauti cu privirea
Sa te intalnesc in viata si apoi linistea sa fie a mea
Sa recreez un univers din vise doar cu tine vreau
Iar pentru asta eu nu voi inceta sa caut neincetat
Pana nu ma voi intalni in tine, pe mine dar alt eu
Si nu am sa ma opresc …si am sa trec printre oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu