.

.

05 septembrie 2010

Numerologie

3 zile trec desarte fara sa mi te scot din minte
Si 4 ma gandesc ce-ar fi fost, cum si daca….
31 de ani mi-au trebuit sa te gasesc si tot atat
Nu mi-ar ajunge sa te cunosc nicicand destul
31 de zile are luna si nu mi au ajuns deloc
Sa iti spun ce simt cu adevarat si mi pare rau
Dar acum e prea tarziu si numerele nu ma ajuta
3 luni tine o iubire adevarata si din pacate
Se mistuie ca un chibrit aprins in noapte
31 de ceasuri are ziua pentru mine
De cand tu ai plecat si ma ascund cu frica
De cele 7 ceasuri rele ce vin sa ma infioare
Pe 3 candva noi ne –am gasit in viata asta
Si tot asa tu joia ai plecat straina in lume si departe
3 rugaciuni noi inaltam mereu in noaptea adanca
Dar am avut glasul prea stins si s au pierdut aevea
Si trei cuvinte ti-as mai spune …desi e noapte si tarziu
Iar cel din mijlocul lor este…mai..mereu va fi la fel…
Si 7 promisiuni as vrea sa uit mereu din suflet
Caci am crezut si numarat in sufletul meu trist
Si da..de la inceput am fost noi 3 in asta
Doar nu am vazut ca mai exista un el…iar tu acuma
Esti iar cu el …iar eu uitat de tot si toate
Nu reusesc sa inteleg ce a fost si cum e oare
Sa impreunez mainile mi 2 care si acum te cauta
Si sa raman singur printre numerele toate…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu