.

.

03 septembrie 2010

Trandafir albastru

Am inima atat de albastra din cauza ta
Si as putea colora in ea in fiecare zi un trandafir
Ti ar arata prin culoarea lui ce simt
As vrea sa ti spun ce tu stiai de mult
Dar am tacut si stiu ca e mai bine asa….
Doar vreau sa iti multumesc prin gesturi
Cuvinte mici pe care tu vei trece …poate
Ca ai venit si inima ai bucurat in mine
Mai trista de atata suferinta adunata..
Cu ochii tai…cei mai frumosi din lume pentru mine
Cu zambetul tau..pierdut..icoana nepictata
Si cu durerea buzelor tale minunate
Ce tremur stiu s ascunda al lungului oftat
Si cu blandetea ta din sufletul ti nespunsa
Ce o ascunzi departe ca nimeni sa n o vada
Si dor imi e de mainile tale calde ce se framanta
Si care spun ce doar sufletul tau simte
Iti multumesc ca m ai facut sa rad
S ai alungat tristetea demult nascuta
Eu nu m ascund ca imi esti draga
Mereu vei fi iar sufletu mi ti va fi casa
Mai stiu ca doar candva iar vei zambii frumos
Si poate am sa spun din nou cuvinte
Mai mici si mai marunte ca acestea
Dar pana atunci eu iar iti multumesc
Si doar pentru ca existi si gandu mi fuge acolo
Esti minunata in tot ceea ce faci in felul tau
Mereu imi va pasa mai mult de tine
Si mi voi dori sa fi mereu aproape
Ca in fiecare zi un trandafir albastru
Sa iti aduc din inima in dar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu