.

.

24 septembrie 2010

Dorinte ascunse

As vrea sa pot sa iti ating inima privindu te in ochi
Si sa iti sarut sufletul cu plecaciuni umile iar lacrimile
Sa iti arate fericirea si sinceritatea mea,copil naiv
As vrea ca vocea mea, cascada neauzita sa se reverse
Lin in mintea sufletului tau in vreme de furtuna
Si sa ti redea o pace calma spre care etern sa tinzi
As vrea sa fiu cadoul tau de fiecare craciun inzapezit
Si focul din soba care sa iti sopteasca ca e vremea
Sa te asezi si in viata asta alaturi de mine o vreme
As vrea sa pot fi rasaritul de soare in fiecare dimineata
Ce iti va usura sufletul si iti va da putere inca o data
Apoi apusul ce iti va saruta genele tale frumos arcuite
Ce iti va sterge teama si frica aducand doar linistea
As vrea sa fiu ploaia care te cauta cand zambesti
Si poate asa as curge in tine si mai aproape de inima
As vrea sa fiu refugiul tau pe o insula pierduta in timp
Acolo unde mereu vei esua cand viata nu iti va surade
Iar tu sa ramai acolo ridicandu ti casa in inima mea
Si as mai vrea sa fiu in simple lucruri care le iubesti
Cartile tale pe care le atingi si le apropii de sufltet
O lumanare care sa iti alunge noaptea din suflet
Un zmeu care va reusi sa infrunte cerul si vantul
O cana de cafea in care sa ma gasesti mereu
Aducandu ti aminte de prima noastra intalnire
O usa care se deschide as mai vrea ca eu sa fiu
Pentru ca sufletul meu mereu te va astepta cu drag
Linistea din casa pentru ca asa voi fi mereu cu tine
O floare pentru ca mereu te va face sa zambesti
As vrea sa fiu toate lucrurile nespuse in viata
Ca tu sa intelegi minunea,cat imi esti de draga
As vrea sa fiu cuvinte,lacrimi si soapte imbratisate
Singuratea si zbuciumul de viata singura in doi
As vrea sa fiu mai mult decat o strangere de mana
Si sa te fac sa crezi in toate ce am scris aici mai sus
Si as mai vrea sa ..dar cine stie..poate tu sti deja...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu