.

.

03 septembrie 2010

De ce scriu..

Deoarece, cuvintele sunt viata noastra
Iar cateodata imi folosesc doar mana
Alteori inima dar mereu intreg sufletul
Si mai scriu pentru ca imi pasa de mine
Si vreau sa mi alung demonii din suflet.
Scriu pentru ca asa simt de multe ori
Cand vad oamenii sau ma gandesc la ei.
Si mai scriu pentru ca am un nume comun
Iar poate candva el va fi rostit pe buze.
Scriu pentru ca am glasul atat de mic
Dar inauntru cuvintele s crescute larg
Si mii de sensuri nasc viata in oricine,
Scriu pentru ca sper ca intelesurile mele
Sa fie de folos cuiva macar vreodata
Mai scriu invatand sa simt cu adevarat
Privind totul atat de detasat in viata,
Incat Duminicile sa fie cu adevarat speciale
Si zilele in care ma trezesc mereu, sarbatori.
Si mai scriu pentru ca iubesc sau urasc
Nu conteaza pe cine sau cum am reusit asta..
Doar ca astern lungi dare din sufletul meu aici
Mereu printre emotii, gari si strangeri de mana.
Si mai scriu pentru ca visez si eu in viata
Si sensuri largi primesc prin ganduri mici,
Cateodata liniile imi devin atat de aproape
Incat nu as mai avea nimic de infaptuit.
De multe ori scriu pentru ca asta este viata
Oricat de ciudata ar parea ea pentru fiecare
Insa vreau sa zugravesc o mica parte aici.
Scriu pentru ca trebuie si am invatat mereu
Ca viata inseamna pasiune, arta si oricat
De greu ar fi, lucrurile trebuie facute
Cu dragoste si pasiune neuitand de nimic,
Doar asa ele devin minuni in lumea noastra.
Scriu si raman singur si uitat printre randuri
Dar fericit de fiecare data dupa ce scriu ceva
Pentru ca imi raman aceste cuvinte....pe veci
Si faptul ca mereu ele ma asteapta cuminti
Imi dau curaj sa scriu mai mult..si mai mult
Am atatea motive pentru care scriu mereu
Si de fiecare data cand gasesc unul
Ma apuc si scriu..…mereu va fi la fel..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu