.

.

14 august 2010

Nebunul

eu sunt nebunul ce saruta urma pasilor tai goi
si strange praful lor la piept zambind

eu sunt cel ce iti sadeste pe ascuns
albe flori de liliac sub fiecare geam
si care ti scrie zilnic cate o scrisoare
sarut mana sunteti minunata doamna mea

eu sunt nebunul ce te cauta mereu in ceas de seara
prin urme, pasi pierduti pe strazi pustii
si a carui zbatere in piept ii creste
la gandul doar ca ai trecut pe acolo

eu sunt nebunul ce viseaza sa te revada
candva sa te privesca in ochi
sa iti sopteasca doamna mea sunteti frumoasa
va rog sa ma scuzati aveti iar o scrisoare

eu sunt cel ce te va iubii mereu
chiar daca poate nu vei sti si cat
si poate ai sa razi la gandul doar
ca ii poti fi drag cuiva atat de mult

eu sunt nebunul ce te va urma
mereu tacut dar cu inima mai plina
de ganduri, sanse si speranta
sa ti poarte calea prin lunga ta viata

EU, sunt nebunul
Ce-ti scrie …..poezii…
si stiu ..sunt un nebun..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu