.

.

08 august 2010

Daca...

Daca as fi un om puternic ti-as darui un deal imens cu Liliac alb
si ti-as ridica acolo o casa din aceasta minunata floare
As lupta ca toate grijile sa stea departe de tine
sa uiti de tot ce inseamna tristete si suferinta
As veghea langa tine facandu te doar sa zambesti
si pentru fiecare zi traita cu tine mi-ar ajunge doar caldura ochilor tai

Ti-as tine mana atunci cand o vei intinde
si nu ii voi da drumul pentru nimic
Voi vorbi cu liliacul sa te legene si sa te incante
cand nu voi fi in preajma si voi avea luptele mele
Dar mereu ma voi intoarce pentru inca o zi cu tine

Daca as fi un om puternic as face minuni si lucruri mari
te-as ridica de jos atunci cand vei fi in genunchi
Ti-as saruta talpile umile care s au plecat in fata sortii crude
si te-as purta pe brate asa cum nimeni nu a facut o
lasand linistea sa rasara peste ranile durerii

Daca as putea sa iti eliberez zambetul tau cel frumos
sa dainuiasaca zi de zi prin minunata casa
M-ai face fericit cu adevarat cu seninatatea ta
si s ar asterne linistea in marile adanci din mine

Dar... totusi sunt atat de mic, sarac... puterile mi lipsesc
si tot ce am, e tot ce imi doresc.....

cu adevarat mereu sa Te Iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu