.

.

18 august 2011

Rugaciune

Bunule Parinte, asculta ma atunci cand cer
Sa nu la masi sa ma pierd pe calea vietii
Si sa ma irosesc fara sa-mi ating menirea.
Da mi zile si mereu inca o alta buna sansa
Pune oameni alaturi ca sa ma cunosc pe mine
Asterne drumuri caci doar asa eu voi putea
Sa ajung la un capat undeva tarziu in zile.
Invata ma sa rad si totul va trece mai usor
Dar nu ma fa strain de lacrimi si tristete
Caci sunt atat de trecator intre toate cele.
Da mi pasiune si credinta pentru a privi
Mereu in sus si drept doar inainte n viata
Invata ma sa iert caci doar asa voi strange
Ce e mai bun in jur si va ramane o vreme...
Da mi sanatate ca sa pretuiesc minunea viata
Si iarta mi rautatile caci am destule..
Invata ma sa iubesc neconditionat pentru ca
Si eu voi cauta o mana cu zambetul pe buze.
Ajuta ma sa nu uit de mine si sa cresc mereu
Iar intr o buna zi sa zambesc a liniste deplina

Si mai da mi mereu o zi de maine in care eu
Sa te pot ruga aceste lucruri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu