.

.

07 octombrie 2010

Vointa

As vrea sa ma trezesc si sa zambesc a liniste dulce
Si tot raul sa se naruie ca un castel de nisip sticlos
Uitat in soare o vreme indelungata si as vrea atunci
Sa rad calm, constient ca viata mea se va schimba
Sa imi intind aripile ca o pasare ce renaste a viata
Si care acum va zbura atat de sus pentru ca stie
Ca viata e cel mai mare dar care I s a dat iar timpul
Este atat de scurt pentru un zbor atat de inalt si mare
Sa mai fiu o floare simpla care sa traiasca peste iarna
Si care sa nu fie macinata de nici o buruiana si care
Mereu sa zambeasca catre soare si pamantul mama
As vrea sa fiu in zambetul oamenilor cat mai des
Iar ei sa se opreasca o vreme din goana lor lumeasca
Admirand pasarile si cerul si aducandu si aminte ca
Minunea este in fata lor si niciodata altundeva iar ei
Sunt parte din frumusetea pe care mereu o refuza
Devenind tristi,fazi si goi..uitand ca au plecat la drum
Iar frumusetea sta in el,in opriri in piedici si mai ales
In amintirile zugravite in suflet prin locuri si gari…
As vrea sa ma trezesc si sa fiu sanatos si implinit
Si atunci sa zambesc caci suferinta nu a fost in zadar
Apoi sa imi spun ca a meritat si ca vrea sa o iau de capat
Doar pentru intensitatea emotiilor frante in grijile nascute
In sufletul,mintea si inima mea…acele senzatii de dincolo
De real, ce m au macinat dar si indreptat spre implinire
As vrea sa impartasesc din toate aceste lucruri oricui
Va voi sa ma asculte si care s a simtit cel putin odata
Singur si pierdut fara o zi de maine si fara un drum
Cu soare..cu un cer sub care minunile sa se dezlantuie
As vrea sa culeg liniste in palmele sufletului meu
Deschise larg catre cei din jur opriti o clipa sa admire
Minunea ce se daruieste prin zambet,caldura si prietenie
As vrea sa ma trezesc si toate lucrurile dragi sa fie
In fata mea, asa cum erau demult odata in alta data…
As vrea sa ma trezesc si dimineata sa te lase langa mine
Sa nu te cunosc dar sa iti soptesc ca un dor mi a impietrit
Sufletul pana sa vi sa imi incalzesti viata cu zambetul tau
Apoi sa te iau de mana as vrea..sa zburam amandoi spre cer
Sa admiram florile din cer,pasari ale pamantului, oamenii
Din noi,pierduti sau regasiti in tot ce este minunat si sfant
Si sa daruim de acolo,zambete,incredere si bunatate....viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu