.

.

16 octombrie 2010

Neterminata.....

Ciudat mai este si inca imi lipsesti enorm...
Desi nu te cunosc iar visele ti departe sunt
Iar dorul ma sufoca cu palmele pe suflet
Cu noduri lungi si apasari desarte in vis
Acolo unde acum tu mai apari cand vrei
Sa lasi in mine zbatere si tremur viu
Si e ciudat ca eu te mai astept desi…
Stiam ca nu ai sa vi mereu si niciodata
Nu ai facut vreun un pas sa iesi din tine
Si e ciudat ca nu am sa termin sau..
Sa ma gandesc cum ai plecat straina
Dar las aceste randuri goale sperand
Ca poate tu candva ai sa le umpli cu
Cuvinte iar linistea va curge atunci
Mai calda pentru ca va umple spatii
Si intelegeri ce ma urmareau mereu
Si ma loveau facandu mi rani adanci
In suflet si genunchi ai rugii aprinse.
Si nu am sa ti spun ce am simtit atunci
Si cat mi ai bucurat lumina zilei doar
La gandul ca existi acolo, doar atat....
Si ma opresc dar las…si cine stie.......
Ce...cum...si poate ca..................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu