.

.

06 februarie 2012

Alte intrebari

O Lume
in care preotului ii spunem ce avem pe suflet
psihologului gandurile si fricile noastre
iar doctorului durerile fizice......
Oare la ce bun atunci Dumnezeu?

in care nu intalnim decat minciuna,falsitate
limitare si reeditari dezastruoase ale trecutului
pentru ca nu exista nimeni atat de creativ si viu
ca sa aduca ceva nou, oare cand am murit?

Suntem
niste oameni ce adorm usor aparent fericiti
dar macinati de ganduri si soapte mocnit uitate
care ne zbuciuma in singuratati in doi...
oare am uitat sa iubim cumva?

asemenea unor statui impunatoare dar singure
uitate intr un decor trist cu dale sparte
in care vantul este singurul spectator
oare am uitat sa mai traim?

oare unde ne am pierdut, am existat cu adevarat?
suntem o lume...tare ciudata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu