.

.

02 noiembrie 2011

Stiu

Ca maine nu e azi si nicodata ieri
ca nu pot trai la nesfarsit mereu
ca uneori doare atunci cand zambesti
Si mai stiu ca totul e gol pe dinauntru
insa cateodata stele se aprind incet
se sting si apoi renasc din cenusa.
Stiu ca nimic nu imi apartine mie
si ca mereu astept acel gand bun
atunci cand nimeni nu asculta
si nu e cu adevarat acolo langa.
Stiu ca intr o zi am sa plec
pentru ca mi am gasit o alta cale
Stiu ca suntem atat de fragili
trecatori printre toate cuvintele
rostite si gandite in jocul vietii.
Si mai stiu ca ai sa zambesti
sau sa plangi candva gandind
la o veche amintire, o gradina
un pantof vechi sau cineva drag
plecat prea devreme atat de departe.
Chiar stiu ca si tu sti deja..
ca diminetile te prind singura
ca apusurile aduc oftaturi largi
ca bradul smulge o lacrima mica
Apoi stiu ca mai sunt si alte lucruri
pe care le descopar zi de zi
si ma bucura sau ma intristeaza
dar imi doresc sa stiu atat de mult
incat la sfarsit sa pot spune
stiu ...am stiut....mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu