.

.

31 decembrie 2010

A mai trecut un an

A mai trecut un an...

..si asa s a mai dus un an, unul dintre aceea care trec greu si care astern lungi trene de sentimente si emotii peste noi, un an pe care nu am crezut sa il mai trec dar am reusit cumva si la fel ca inainte imi doresc sa fur cat mai mult timp.
Am cunoscut oameni si oameni,care au venit si au plecat, nimic nou pentru ca desi ei cred ca sunt datori sa plece nu cunosc faptul ca eu sunt singurul calator care neincetat se muta de la o gara la alta si alege drumuri si drumuri si probabil le va mai alege o vreme pana cand liniste va si singurul cuvant nerostit sau simtit.
Am legat prietenii care vor tine o viata sau cat va tine ea, posibil acei oameni pe care sa ii strangi langa tine, oameni asemeni tie si cu ajutorul carora sa faci din aceasta calatorie una placuta,cladind la tot pasul si zambind prin gesturi si ganduri.
Am intalnit si inca mai intalnesc actori, care vor sa imi vanda spectacole ieftine si mizerii, ce au atatea scapari in rolurile lor atat de mici dar imense pentru ei.Asemeni unor negustori ce insira pe tarabele lor darapanate marfa stricata asa si ei au arborat minciuni sadite mai mult sau mai putin din ei.Sunt oamenii care au crezut ca isi pot asuma credinte,statuturi sau materialul pentru a se juca cu mintea umana si posibil si cu sufletul.Este unul dintre cele mai perfide jocuri in care fiecare cadem cel putin odata insa ce nu se stie cu adevarat si este pacat este faptul ca exista o reactiune inzecita in acest imens sir de intamplari.
Oamenii recurg la asta cand sunt atat de singuri, cand sunt pierduti cu adevarat, cand au dureri imense sau prefera sa afle raspunsuri prin aceste jocuri,cand vor sa isi demonstreze o anumita tarie si siguranta,cand pur si simplu le place jocul sau vor sa fie si ei niste oameni normali iar viata lor sa se incarce cu sentimente ce altfel nu ar exista.
Si timpul trece...de multe ori prea repede si ajungem intr un final sa ne furam intre noi, zile...luni..ani..pe care nimeni niciodata nu ni va mai da inapoi, ani pentru care vom varsa lacrimi sau inoda suferinte in noi astfel ajungand sa recurgem la jocuri..
Mi am facut si eu planuri bineinteles, sa exist doar si undeva candva sa pot sa ma felicit doar pentru vointa mea si puterea pe care am crezut o pierduta in acest rastimp.
Am visat cu ochii deschisi si o mai fac pentru ca e singura posibilitate sa rezist in acest loc unde furam si mintim doar pentru cateva iluzii care se destrama mai repede decat va curge timpul.Nu am inteles si nu intelegem ca nimeni nu este invins,ca nimeni nu castiga ci doar ne pierdem timpul atat de pretios cu lucruri care se vor uita,care nu ne vor sluji la nimic si care doar ne vor trage inapoi doar pe noi cei care le provocam.
In acest an am scris emotii ce m au inaltat si ganduri care m au doborat, am vb despre demonii mei si despre minciuna vietii.Am ridicat oameni si am cules ganduri bune mergand mai departe si visand la emotia fiecarei noi dimineti.Mi am dorit mereu ca ea sa nu ma prinda singur insa lucrurile trebuie sa se intample asa cum trebuie sa se intample.
Imi cer scuze celor care s au amarat cu tristetile mele, imi cer iertare celor pe care nu i am putut bucura mai mult si ma aplec cuvincios in fata celor ce au crezut sau au simtit fie si pentru o secunda in puterea randurilor mele.
Ma bucur si le multumesc celor care au croit povesti desi nu simteau asta,celor care au sperat ca pot ramane mai mult atunci cand eu plecasem, celor care au mintit sperand ca este singura cale sa gaseasca adevarul pierdut de mult din ei.
Tuturor va doresc sa aveti parte de sanatate, liniste, si pasiune indiferent ce veti face mereu.Sa urmati un drum cat mai frumos indiferent de greutatile si partenerii alesi pentru acesta.Candva va veti felicita pentru alegerile facute iar asta tine doar de voi si sinceritatea dureros de frumoasa cu, care sunteti inzestrati.

La multi ani !!!

Un comentariu: